Norsk dugnad
Kampen for en finaleplass er i gang. Hva gjør norskamerikanerne når Kjetil har glemt å skaffe dem et sted å bo? Tar inn på gamlehjem? Deltakerne må finne han som alltid unngår dugnaden – og plutselig er de i et gameshow.