Alle har møtt alle
Hallgeir Kvadsheim og Sunniva Rose mot Wasim Zahid og Astrid Nylander Almaas. Det er siste runde i gruppespillet og Hallgeir og Sunniva må helst vinne for å sikre seg en plass i semifinalen. Det blir en rekordjevn omgang der hvert poeng teller.