Don't Sweat the Technique
Livet har blitt litt vanskelig for Spencer, så han tar imot JJ og Coops råd om å omfavne college-livet. Olivia og Billys mistanker til trener Garrett blusser opp igjen og skaper gnisninger mellom dem og Jordan.