Aleksander Sæterstøl
Realityprofil Aleksander Sæterstøl har lånt leiligheten til svigerfar på Årvoll i Oslo. Her har han valgt å kjøre bensinstasjonstema, og serverer wienerpølse til forrett, burger til hovedrett og softis til dessert. Til underholdning blir det pakkelek!