Martin har hentet inn ekspertise fra turner Espen Jansen og bryter Stig-André Berge for å gi deltakerne litt inspirasjon og variasjon.
Martin Johnsrud Sundby pusher seks kjente fjes gjennom knallharde bootcamps for å få dem i form til å gjennomføre et knallhardt fellesmål til slutt.