Sune vs Sune
Når Sune skal begynne i fjerde, sitter en ny gutt på plassen hans, og han er alt det Sune vil være. Ikke nok med det, han heter også Sune.
Når Sune skal begynne i fjerde møtes han av et sjokk. En ny gutt sitter på plassen hans, og han er alt det Sune vil være. Ikke nok med det, han heter også Sune, og det er jo virkelig ingen god start på fjerdeklasse.