Sune - Oppdrag Midtsommer
Sunes familie skal feire midtsommer med familien til Sophie. Men like før de drar, slår Sophie opp med Sune. Nå må han fikse en ordentlig romantisk midtsommer, slik at han kan vinne henne tilbake!