The Reluctant Royal
Johnny finner ut at faren hans er en hertug. Men hertugen er ikke som han forventet, og heller ikke følelsene for hertugens rådgiver, Prudence.
Mekanikeren Johnny blir overrasket over å finne ut at faren hans er en hertug. Men hertugen er ikke helt det han forventet, og heller ikke følelsene han får for hertugens rådgiver, Prudence.