13 måneder
I 398 dager satt den unge danske frilansfotografen Daniel Rye som gissel hos terrororganisasjonen Islamsk Stat i Syria.
I 398 dager satt den unge danske frilansfotografen Daniel Rye som gissel hos terrororganisasjonen Islamsk Stat i Syria, sammen med flere andre utlendinger, som den amerikanske journalisten James Foley.