Tony's Dream Land Rover 2A
Mike and Elvis work with Tony, an ex-paratrooper whose dream is a 1960s Land Rover. They transform his Mini Cooper and make real money by converting an old horse box into a stylish catering unit before trying to realize the Land Rover of Tony's dreams.