I Love You. I Love You.
Olivia and her long-distance boyfriend rendezvous in Arizona for a romantic getaway. It's lights, camera, action for the Plaths as they help Moriah shoot a music video. As Veronica gets to know Kim, she quickly learns its Kim's way or the highway.