The Ties That Bind
Bonnie's recurring dreams about Klaus' coffins lead her to a reunion with her mother, Abby, whom Bonnie hasn't seen for 15 years. Next, Bonnie and Elena meet Jamie, a young man Abby took in years ago. Damon is intrigued by Alaric's new friend, Dr. Fell.