Girl, You'll Be a Woman Soon
Kayleigh's labor begins, and she's frustrated with the lack of support. Jenna attends custody court back in Pennsylvania. Emalee isn't a fan of living at Taryn's. Dakwon gives Aniyah a promise ring, but announces that he's enlisting in the military.