Valley of Egypt's Queens
The Valley of the Queens is a vast necropolis concealing some of Egypt's most miraculous tombs and powerful women; now, investigators use cutting-edge tech to explore lost tunnels and uncover the enigmatic secrets behind these ancient pharaohs.