Tom and Jerry-Geddon
Tuffy and Jerry are brushing their teeth. Tuffy's so tired he uses Jerry’s tail instead of his toothbrush. They climb in their respective beds, only Tuffy's not in his bed, he's in the palm of Tom's hand that Tom made-up to look like a bed.