Gold Coast, Arizona
Makenzie, 4, is back and at the top of her game. Twins Scarlett and Isabella, 1, are a dynamic duo supported heavily by their mother's millions. Danielle, 8, is very confident in her good looks and wants all eyes on her during this competition.