Broken Heartland
Indiana housewife Susan Grund is spoiled rotten, thanks to her husband, Jim. Their marriage is the picture of perfection until Susan’s sexual demands force Jim to withdraw. She begins an illicit affair that threatens both her lifestyle and her life.
A happy homemaker's life turns sour when her husband reverts to his party-boy ways.