Sex, Secrets and Sergeants
While Kathy Lipscomb spends late nights at the hospital with the handsome Dr. Pearle, her husband’s career in the Air Force is taking off, but so is his relationship with a hot young officer. When the affairs are exposed, the consequences are fatal.