Deadly Threesome
Iowa couple Tonch and Mandy's swinging lifestyle keeps marriage exciting. When lesbian Amy becomes their full-time lover, they think they've found the perfect threesome ...until Mandy and Amy fall in love, and try to cut Tonch out of the equation.