No Plain Jain Here
Aerialists Amy and Nathaniel are larger than life personalities, and they've chosen a theatrical Vegas venue -- Zumanity by Cirque du Soleil -- for their wedding. Now, David must find both bride and groom outfits that are apropos for center stage.