Catfight on the Catwalk
Bride Cassie's fighting maids threaten their relationship with the bride. After shopping at over fifteen stores, indecisive bride Joy still can't make up her mind. Bride Meghan selects a special bridesmaid dress to make sure her friend feels beautiful.