Not So Identical Twins
Bride Dianna wants her sister to wear a dress for the first time in 15 years. Bride Amber wants a dress in "Azalea Leaf Green," but her sister is not on board. Lori must find a way to please the bride and make sure the sisterly bond remains intact!