A Tale of Two Bridesmaids Dresses
Bride Julie is fighting with her party because she wants two groups and two different dresses -- one for bridesmaids and one for the honorary bridesmaids. Talya has big problems with her bridal party, and the team is having a tough time pulling dresses.