America: I Met My Fiance in Jail
With nine weeks to go until America's wedding, Randy goes undercover to surprise police officer and bride-to-be Erin. Plus, will Long Island Medium Theresa Caputo be able to put the spirits on hold while daughter Victoria finds her dream dress?