May Cause Weebles To Fall Down
Once again, it's time for Discovery's Mark Week, courtesy of Robot Chicken. Nobody realizes Daria's being sarcastic until it's too late. The Wayne family's Murder Alley gets commercialized, and Bruce is pissed.