Hermie Nursery in: Seafood Sensation
The "Queer Eye" guys face their biggest challenge yet: The Babadook! Princess Leia is launched into space and emerges as Super Space Leia. Robot Chicken stages a musical number starring Offred and Commander Waterford from “The Handmaid’s Tale.”