Väinö and Gunn-Berit organize a pool party. Nikolai and Frode decide to cook a three-course dinner for the local street cats.
Hat on and a suitcase loaded with cured sausage, strips, duct tape and wool socks, everything which is needed when a real redneck goes on a trip.