Lake Shawnee Amusement Park
Jack and guest host Heather Taddy buckle in for a grim ride as they investigate an abandoned amusement park in West Virginia. They suspect the hellish haunting goes deeper than the tragedies at the park and may plunge into the very depths of land itself.