Diggers, Dingoes & Debt
Patrick and Kirsty search for rare Aquamarine crystals on their remote Queensland lease, Frankie and Ebriony face off against wild pigs and the threat of Dingos while veteran prospectors Terry and Paul hunt for thirty-thousand-dollar Zircon crystals.