Hoarder Up/Cougar, Cougar
Unable to relax, Porky orders a hot tub from Daffy Duck. When Daffy shows up to install it, he takes Porky's home from cluttered mess to total pig sty. Then, while delivering pizzas, Bugs finds himself lured into the home of Miss Cougar.