While Brady's Away, the Wives Will Play
Brady and Rhonda celebrate their 10th anniversary with a trip to Brady's father's home in Washington. But suspicions arise at home among the wives, who believe the trip is an excuse for Brady and Rhonda to check out real estate without their approval.