Storm's a Brewing
A monster storm hits the Carolinas, and Jeff, Mark and Jim Tom risk their lives to run a batch of shine. Nearby, a flood threatens Josh and Bill's underground still site. Then, Tickle goes rogue and makes a very bad move.