Poaching Pumpkins
Desperate to save his low-cost sorghum seed liquor, Tickle poaches pumpkins from his wife's patch. When a hippie commune requests a large quantity of hard kombucha, backwoods shiners Mike and Jerry find they still have a lot to learn about fermentation.