Boldest Bootleg
Under cover of Tickle's new restaurant and Josh's new towing business, the Virginia boys attempt a 500-gallon bootleg. When the creek runs dry, Jerry designs what he hopes will be a revolutionary waterless still. Tim and Howard make rum from corn stalks.