Will Victoria Say Yes?
Theresa brings Victoria and the whole family on an excursion to choose a wedding dress. Then, Theresa reunites a hearing-impaired client with the loved ones who supported her. Later, Theresa visits a jail to read an inmate separated from her by glass.