Roman Roloffs
Amy, Molly and Jake fly off to Italy, but when Molly gets sick on the plane, it threatens to ruin their vacation before it begins. Meanwhile, traveling in Germany, Zach and Jeremy visit a small town and run head-on into the language barrier.