I'm a Real Pirate!
It's Willapalooza in the Klein household and everyone prepares to celebrate Will's 9th birthday as well as his Gotcha Day the anniversary of his adoption.The family heads to the Grand Prix races and celebrate Will's 9th by setting off on a pirate ship.