Mexico -- River Canyon
Hunter Josh James and Chef Matt Tebbutt travel to the wilds of Copper Canyon in Northern Mexico, known for having some of the harshest landscape in the world. Using basic tools, they aim to turn the food they hunt and forage into a mouth-watering meal.