The First Ladies of Bling Take DC!
The girls rally around Nettie, who is still dealing with the loss of her son. In an attempt to return to normalcy, Mellie asks Nettie to plan Brandy's baptism, and the girls take on Washington, DC, to celebrate Kayla's birthday.