Rage Against the Machine
Michelle Rodriguez brings the ultimate driving fantasy to life as 24 elite drivers get behind the wheel in a real-life high-speed chase. Can the getaway drivers evade their pursuers, find an exit and escape, or will their cars pay the ultimate sacrifice?