The Prince of Winterfell
At Winterfell, Theon receives a visitor and holds down the fort. Arya calls in her final debt with Jaqen. Robb is betrayed. Tyrion and Varys find common ground. Dany ignores Jorah's advice. Stannis and Davos approach their destination.