Blooming Emotions
Feelings blossom between Rikke and Vitor but are put to the test when Rikke is confronted by her new ex, Liam. Emre works on Shanice's trust after he said he had agreed to share the suite with Jeanette. Liam and Allan compare stories with Rikke.