Long Lost Love
Eighty-one-year-old Bob Harrod is overjoyed when he marries his childhood sweetheart after sixty years apart. But days before his new bride moves in, Bob vanishes. Police cannot locate him and soon find a strong motive for foul play: Bob is a millionaire.