The Tragedy of Ayesha Ali
When the body of 8-year-old Ayesha Ali was found at her home, it initially appeared to be a straightforward case. But investigators uncovered a complex web of lies, manipulation and abuse that implicated not only Polly but also her partner Kiki Muddar.