Terrorland - Lake Shawnee, West Virginia
Steve and Amy investigate an abandoned amusement park in Lake Shawnee, WV. While Steve uncovers Native American attacks and multiple drownings, Amy uncovers a vengeful group of dead that will stop at nothing to get its land back.