Single Life & Sibling Strife
The twins embark on a new adventure in Miami. After her breakup with Georgi, Darcey gets back out on the dating scene. Stacey clashes with Florian over wedding plans, and the twins' relationship is at stake when Darcey feels Stacey is sabotaging her.