In the final episode, Astrid doesn’t like airports. Therés makes a difficult choice. Steinar goes out to buy champagne. Rose and OK try paragliding.
Lene Kongsvik Johansen and her great collection of characters are back on holiday. The temperature rises by the pool and in the heart.