The Big Game
Chad takes Clarence to his first game! Clarence takes it all in -- the crack of the bat, the touchdown dances, the slam dunks, and of course, hotdogs and popcorn! Will Clarence get to fulfill his dream of meeting Aberdale's beloved mascot?