I'm Looking for a New Thing
Emmett and Kiesha explore the day. Tiff opens up to Rob. Kevin is confronted by his parents after they find a shocking discovery. Jake and Papa’s friendship is tested. Jada and Darnell make plans, while Douda makes a fateful decision.