Woo Woo Woo
Kevin's birthday finds him in far from a celebrating mood. Ronnie takes his grandmother Ms. Ethel on a whirl back in time. Emmett goes on a cannabis run with Tiff. Douda's campaign hits another speed bump when a past wound draws fresh blood.